Blog PC Videa Osobní Fotografie

Chlast, drogy a sex

Článek na toto (nebo velmi podobné) téma jsem plánoval sepsat již dříve. První impulz přišel před pár týdny, možná měsíci. Tehdy jsem do ruky dostal profesorův laptop, na nádraží v čekárně se podíval, co je uvnitř a tak. Tehdy dovnitř vstoupil můj bývalý spolužák i bývalý kamarád. Vstoupil v závěsu několika "mega kůl" holek. Rozvalili se po židlích a stolu a začli velmi nahlas konverzovat. To by mi ani tak nevadilo, spíše jako hovor takový, který sem chtě-nechtě poslouchat musel. Dozvěděl jsem se, že neratovický učňák pro kadeřníky a kadeřnice byl na lyžáku, že tam celá třída byla věčně nalitá jako prasata, že to bylo úplně super a že to byl nejlepší lyžák voe. Nikotin s dehtem z nich táhnul jako z dehtárny, úžasnej zážitek.
Další impulz - návštěva bývalého spolužáka. (Pokud tohle Kubo čteš, posílám pozdrav a doufám, že se zase někdy ukážeš.) Tenkrát nám odpadla hodina a on chtěl jít pro něco za dalším spolužákem. Proč tedy nejít s ním? Vyrazili jsme směr neratovický učňák. Cestou mě sice varoval, že možná to se mnou švihne, co tam uvidím, že plácek před školou (silnice plus dalších 10 x 20 metrů možná) bude zaplněn oranžovým světlem a dávivým dýmem z tabákové "pochoutky". Pořád jsem doufal, že to nebude tak hrozné, jak říká. Počkali jsme pár minut před školou, zvonění a první davy se valí ven. Minutu po zvonění se prostor začíná pomalu zaplňovat, zažehávají se první ohníčky. Během dalších dvou, tří minut se silnice s parkovištěm zaplnila dávivým modrým dýmem a já se těšil, kdy už pujdem. Taková zajímavá úměra - jak se na gymplu běhá na oběd, tak se na učňáku běhá ven kouřit. Úděsné.

No, a poslední, třetí podnět jsem dostal dnes večer během večerní konverzace s kamarádem (snad to tak ještě můžu napsat) přes icq. Takže k věci - je normální být v 15ti letech víceméně na alkoholu závislý? Jednou týdně na plech a v průběhu "v náladě" po pívu? Myslíš, že je správné ničit si v našem věku nervové spoje, zabíjet nevinné mozkové buňky a demolovat si tak svou budoucnost? Doufám, že jako skoro všichni poznáš, že jsi udělal kravinu. Ale to už asi bude pozdě, bohužel... Ano Marku, toto je záštiplný článek.
Copak v dnešní době je moderní pouze ten, co chlastá jak nezavřenej, fetuje a šuká? Já si myslím, že na světě existuje daleko víc věcí, daleko víc, než pouze líh s různou příchutí, vražedný cigarety, nebo podobná zvěrstva. Pokud tomu opravdu tak je, beru si nejnutnější věci a stěhuji se někam, kde žijí normální lidé - třeba do člověkem nedotčeného pralesa v Amazonii, nebo mezi domorodce do Afriky. Už mi opravdu leze na nervy, když slyším, jak ten a ten se tam a tam zlil jako dobytek, nebo když mi občas někdo řekne, že jako abstinent (jak sakra můžu v dnešní době vůbec přežívat?!) přicházím o spoustu a spoustu srandy. Nechápu, co mé vrstevníky (neříkám, že všechny, naopak, jedná se o menší část) táhne k Chlastu, co je nutí zanášet si plíce dehtem a podobným svinstvem, co je nutí být týden co týden v lihu.
Je vidět, že civilizace se navrací ke svým prapředkům-zvířatům - pravděpodobně chceme vypadat aspoň jednou za ten týden jako dobytek, přemýšlet na úrovni primáta, který dokáže chytit rukou klacek, případně další půllitr s "tekutým zlatem", z těch modernějších věcí bych zmínil třeba večerní cestu domů na čtyřkolce... No pěkně přátelé...

Takže ještě jednou - Marku, toto je záštiplný článek a opravdu ti závidím, že každý týden můžeš chlastat jak nezavřenej, když to rodičům nevadí. Rozhodně si to zkusím, než napíšu něco podobného, případně se s tebo zase začnu hádat. A nebo ještě líp - radši si zalezu v klidu do svého pokoje, pustím počítač a budu u něj trávit dalších desítky a desítky hodin, zatímco t budeš "sportovat".
A pro vás ostatní - zkoušeli jste se zamyslet a říct si, co vám alkohol přináší? Nemluvím o nějaké skleničce, před jídlem, nebo při konverzaci. Myslíte si, že sranda se neobejde bez alkoholu, bez lidí na plech, případně (v horším případě) bez drog? A další námět na přemýšlení - opravdu vám toho přináší víc, než si to bere?

S pozdravem Michal Q.
1# Bagy v 19.03.2009 v 21:58
gravatar Co dodat? +1

Reaguj

martincernac.cz  
2# Poky v 20.03.2009 v 15:17
gravatar Koukám že máme hodně společného. Vidím to téměř úplně stejně. Nekouřím, nehulím, nefetuju, nepiju (teda, někdy u babičky u oběda, někdy když mě něco hodně naštve tak si z lednice vemu vodku a 1-2 si loknu pro uklidnění) ale jinak nic.

Už mě taky začíná štvát jak si každej myslí že je drsnej když chlastá. Je to tak 3 tejdny co sem se bavil se spolužákem (on se bavil se mnou) a po tom co mi řekl že jsem socka když nechlastám a "nebavím" se jako oni jsem mu natáh takovou že byl 10 minut v bezvědomí. Od té doby se nikdo z nich se mnou už neopováží mluvit. Bavím se tedy jen s inteligentnímy vrstevníky. ;).

Reaguj

www.poky.name  
3# Janča v 20.03.2009 v 15:51
gravatar No jo, co naděláš? Mě teda připadá, že se jedná o větší část, která je "cool". A hlavně nechápu, proč jsou takoví i lidi, kteří jsou normálně např. ve škole inteligentní. Přijde mi, že oni se vlastně ani bez alkoholu neumí bavit. Ale tímhle tématem jsem se zabývala už tolikrát, že to snad ani nemá cenu řešit. Jenom doufám, že z toho snad vyrostou...

Reaguj

 
4# TY víš kdo v 20.03.2009 v 16:17
gravatar Tak tos napsal vážně kouzelně Míšo.. Ale myslím že jakožto typicky záštiplnej článek to budem Markem smeteno pod stůl... :-D

Reaguj

 
5# Ragobrel v 20.03.2009 v 16:32
gravatar A co ten sex? ;-)

Reaguj

 
6# apin v 20.03.2009 v 17:07
gravatar alkohol i drogy jsou pro zlepšení nálady, jiné vnímání reality a zapomenutí na starosti. Umožňují se člověku povznést a rozveselit, stejně tak jako sex slouží k odreagování, uvolnění a potěšení. Proto se tomu spousta lidí oddává. Nevidím na tom nic špatného, pokud se to nepřehání a netluče s důležitějšími věcmi v profesním nebo osobním životě.
Pro mě jako někuřáka je taky vyčerpávající pobyt v zahuleném klubu nepříjemný, ale když se chce člověk pobavit s kamarády, tak na tohle nekouká...

Reaguj

www.apinuv.kekel.cz  
7# ochri v 20.03.2009 v 17:46
gravatar daktre, já s tebou plně souhlasim, to vís, sice se teda jako taky dokázu ozrat a zhulit, ale zatim a doufam ze to tak zůstane jenom prílezitostně, ale je nutný se podívat na druhou stránku těchhle nerestí a to tý, ze nás stát ze závisláků ekonomicky prosperuje a nebejt kuráků a ozralců, tak máme asi velký finanční problémy

Reaguj

www.ochri.ic.cz piters.o@seznam.cz 498320230 icq  
8# Jursice v 20.03.2009 v 21:07
gravatar Naprosto souhlasím s tvými názory. Sama vidím o přestávce ototéž co jsi záhlédl ty. Ale nejspíš jsem si už zvykla a už mi to ani nepřijde divné. Sotva zazvoní na přestávku ze zdrávky vyběhne 95%studentů a parčík před školou (je zde spousta laviček, stromů,v létě sem svítí sluníčko a spostu dětí si tu hraje na hřišti, klouzačkách a prolezačkách-naše škola sousedí se školkou)je náhle neviditelný, protože ho přikryla mlha dýmu a "smradu". Myslím že, když si chceš život užívat nepotřebuješ k tomu opiáty, líh ani černou mlhu v plicích...jde to i bez toho;-)myslím že zrovna my dva jsme se dokázali smát i bez takovédleho"dopingu". No ne? :-)

Reaguj

307251251 icq  
9# ScH0ll_kIll3r v 21.03.2009 v 0:06
gravatar Pěkněj článeček, díky za počtení, my už sme se o tomhle tématu bavili. S 90% věcma v článku souhlasím.

Reaguj

www.schollkiller.info  
10# Arteaů v 21.03.2009 v 1:50
gravatar Docela flameware-ová záležitost. Pro lidi co se nad tím někdy zamysleli. Já jsem ti říkal, že s chalstem mám docela zkušenosti. S hulením dost, cigaret jsem se nezbavil. A taky nezbavím a vím i nevím proč, ale na to, abych bojoval, mám doceal dost nervů a jsem pohodlnej.
Tak, jak to vidíš ty, je to z pohledu "gympláka", z pohledu "učně" je to zase obráceně, že vy jste jako moc chytrý a že nekouříte je vlastně dfivný a zbytečný, chlast je prdel a nechlastat je divný a zbytečný a tečka.
Se mnou "vymrdali" "obě vrstvy" v životě a nekuřáci mají moje velké sympatie, ale sám kouřím, proč jsem už říkal.
Většina lidí má svý důvody nechlastat, stejně tak s tím přestat něco mezi tím není ani alkoholik, ani abstinent. Já se pivu nebrání, ale zažil jsem třeba měsíc v lihu a nic mi nedal, nevyhledávám to.
Článek hodnotím jako podnětlivý, protože je i objektivní, ale věř mi, že čas ukáže, pokud tohle stejný řekneš za 5 let, tak seš máš svůj názor, kterej ti nebude (skoro) nikdo brat a pro pro lidi jako já bude machr.
Sorry, pokud se tu vjadřuju jako nějakej všeznalec, ale prošel jsem si partou lidi, pro který chlast základem a nedalo mi to nic. Prošel jsem partou konzervativnějších, spíš intelektuálnějších lidí, kteří se nebáli říct, že se jdou "vožrat" a bylo to v pohodě, znám lidi co nepijí a jsou v klidu. Znám lidi, co hulí a nemůžu je vystát, znám lidi, co hulí a jsou v pohodě.
Je to myslím o tom, najít si svůj směr a nenechat se ovlivnit davem, ale pouze přáteli.

Reaguj

www.arteal.name  
11# Belo v 21.03.2009 v 13:13
gravatar Takže doktore,
1,Alkohol: Všechno jsem ti už řekl. Nemyslím si že moje inteligence utrpí. A i kdyby tak jen z malé části. Každopádně pokuď ti to vadí tak se opravdu ostěhuj. A nemusíš jako tvoje družka psát záštiplné články o tom jací jsme špatní, blbí a závislí...
2,drogy - kouření je sračka, ale někdy je to fajn...vím co to dělá s mým tátou. Děkuju takhle nechci zkončit. Takže kouření- ne. Ale kuřáci mi nevadí. Drogy jedině tráva- ale taky nehulím.proti huličům nemám zhola nic :)
3, sex - Michale v tomhle jsi mě rozesmál. Sex je zdravý, normální a hlavně příjemý a zábavný. Pokuď proti tomu něco máš tak jsi asi trošku mimo. Jestly nechceš mít sex tak prosím ale netvrď že je to špatné. Dvorní eunuch Alexandra makedonského, Michal Q. :-D... co myslíš?
PS: Mluvím o chráněném sexu.

Reaguj

www.satanus.hu.cz 445012460 icq  
12# Janča v 21.03.2009 v 15:24
gravatar @Belo: Pokud vím, tak se v článku o sexu vlastně ani nepíše a co se týče nadpisu, tak to je spíše ustálený obrat. Jasně, že sex jako takový není nic špatného, ale podle mě to bylo myšleno trochu jinak. Lidé, co chodí na svoje "pařbičky", pijí, kouří a drogují, se většinou uchylují k sexu na jednu noc, střídají partnery jak ponožky a o nějaké ochraně se u nich ani nedá hovořit. Nemluvě o tom, že i část z nich porušuje hranici 15 let, což je jaksi trestné. A to už mi tak strašně normální a zábavný nepřijde. A navíc - i kdyby někdo měl něco proti sexu, nevidím v tom důvod, proč by měl být mimo. Je to součást jeho životního stylu a to, že se to v naší společnosti zrovna nenosí, neznamená, že to je špatné a zavrženíhodné.

P.S. Všude na internetu určitě najdeš články o vlivu alkoholu na mozkové buňky a i když se můžou částečně obnovovat, určitě ne v takové míře a hlavně u mladých lidí je to škodlivé. Jinak alkohol ovlivňuje organismus i v jiných směrech...

Reaguj

 
13# Kvaky v 21.03.2009 v 15:59
gravatar @Janča: Děkuji Jani, sám bych to líp neřekl :-)

A pro ostatní - proti sexu nic nemám, jak psala Janča, jedná se spíše o "ustálený" obrat...

Reaguj

kvaky.net michalkv@gmail.com  
14# Shawn v 21.03.2009 v 16:39
gravatar @Belo: @Kvaky: Sem netušila,že jeden můj "záštiplnej" článek vyvolá takovou řetězovou reakci,ale už by to mohlo přestat,nemyslíte?

Reaguj

shawning.ic.cz  
15# Kvaky v 21.03.2009 v 16:51
gravatar Taky si myslím, že to stačilo. Nemám rád flame, takže jestli to bude takto pokračovat, zakážu diskusi..

Reaguj

kvaky.net michalkv@gmail.com  
16# Belo v 21.03.2009 v 19:06
gravatar To jsi dost nevlídnej admin :)...A myslím že jsi měl tedy zvolit clast a drogy...Prostě vy jste počítačový krysy a mi pijeme kouříme a šukáme...Nechte si to svoje a neserte se do nás jo? My taky nepíšem články tipu- Problémové zařazení do společnosti IT šílenců :)...Takže: Punk, sex, pivo! THE FIALKY!!!!!

Reaguj

www.satanus.hu.cz 445012460 icq  
17# ochri v 21.03.2009 v 21:18
gravatar no treba i kojoti a hyeny ale hádat, jak malí se tady opravdu nemusíte...

Reaguj

www.ochri.ic.cz piters.o@seznam.cz 498320230 icq  
18# Eddie v 23.03.2009 v 21:33
gravatar Sakra, sakra, sakra.....co tu bože řešíte?? Prostě každýho něco baví a nekecejte mu do toho! a dyž ten člověk je schopnej se s toho vyhrabat tak je to úplně normální! Michale tebe baví počítače a Bela chlast....no a?? Tak mu do toho nekecej von ti taky necpe kraviny do počítačů. I když je chlast ,,velmi nezdravý, ničí buňky etc.,, 9ti hodinový čumění do obrazovky kompu zase ničí oči!Já se jakožto kámoš přikláním k Belovi, ale vim vo čem mluvim! Já sám mam velký propozice k tomu abych byl bezďák co chlastá čistící prostředky...můj strejda byl v léčebně, děda pomalu na to umírá...všichi z rodiny chlastaj.... prostě kdo todle nezažil neví...a dyž má před sebou Belo tátu... u kterýho to vidí, tak to dokáže taky držet na uzdě....PROSTĚ! Chlastání a kouření patří k tomuhle věku...a všichni vám to řeknou... jenom okruh lidí co sou jaksi....orientovaný jinam...to bude zapírat....ale ty lidi sou ve výsledku zabržděný.
Tak tečka, nebaví mě to, děte se všichni vycpat kromě Bela :D Beloo! Chlast, SEX, PUNK!!!!
Jo a malej dodatek pro nějakýho homouše co tu píše že sex je jakýsi "ustálený" obrat...(nejseš o ty Michale?! :D) seš prase(urážka autora)!!! je ti 16 a měl bys přemejšlet proč máš to, co se ti houpe v kalhotech...

Reaguj

 
19# Eddie v 23.03.2009 v 21:35
gravatar sakra to měla bejt urážka admina ne autora :D

Reaguj

 
20# ochri v 23.03.2009 v 22:49
gravatar @Eddie: si asi trochu protirečís, nemyslís? nejdrív píses, aby lidi ostatním do toho co je baví nekecali a sám pak kecás daktrovi do zivota, narozdíl od tebe má aspoň holku, ubozáku!!!

Reaguj

www.ochri.ic.cz piters.o@seznam.cz 498320230 icq  
21# Kvaky v 24.03.2009 v 14:52
gravatar Fakt už jak s dementama. Petře, nech toho, Silvestře - neser, Marko banán už má... S konečnou platností zavírám diskusi - jednou už zavřená byla, tentokrát je to již naposled. Nazdar!

Reaguj

kvaky.net michalkv@gmail.com  
22# polite girl v 24.03.2009 v 19:40
gravatar @Eddie: To jako kluci nesměj bejt v 16 panicové?

Reaguj

 
Tento článek nelze komentovat